Fotografia documental: una actitud vital

15 nov.

de Fernando Moleres

La xerrada tracatarà sobre la meva trajectòria com a fotògraf passant fotos de diversos treballs des del començament.
Durant més de 20 anys he fotografiat temes actuals relacionats amb els drets humans, alguns com l’explotació laboral infantil o els menors a les presons proporcionen una evidència inqüestionable de situacions que haurien d’estar eradicades o en defecte d’això perseguides.
Per a mi la fotografia documental és una actitud vital, una eina que m’apropa a situacions que m’interessen, em preocupen i de les quals vull participar.
A més, com a fotògraf, treballo i aprofundeixo en assumptes que trascendeixen al temps actual, però que m’interessen com a experiència i que m’apropa a unes altres tipus de vida. Ser free lance em permet treballar en projectes personals a llarg termini.
Els meus reportatges es distribueixen amb les agències de fotografia: Panos, Laif, Luz Photos

